Hem » Vanliga frågor

Vanliga frågor

Vanliga Frågor - Q&A

1. Jag har beställt en vara men inte fått någon bekräftele? 

Titta i skräppostmappen, tyvärr sorteras en del automatiserade mail som vi skickar ut ofta in under skräppost. 

2. Kan man spåra försändelsen? 

Vi skickar alla våra plånböcker som varubrev direkt hem i brevlådan, tyvärr kan det inte spåras som paket.
Väskor skickas spårbart med postpaket.

3. Jag tänkte beställa en present är det ok att returnera om inte mottagaren blir nöjd? 

Ja,ni har hela 30 dagars öppet köp förutsatt att varan är oanvänd. 

4. Hur använder jag era rabatter?

Har ni mottagit en rabattkod via facebook eller våra kampanjmail så fyller ni i den koden i kassan och butiken räknar bort rabatten.  

5. Vad betyder REACH godkända skinn?

Våra skinn är vegetabilsikt garvade och REACH gokdänt betyder att man inte använt farliga kemikalier i processen som t.ex. kromsalt som 
är ett billigare sätt att garva sk
inn. 

6. Kan jag beställa produkter till mitt företag, kan ni trycka reklamvaror? 

Ja ni kan beställa mot faktura till ert företag, fyll i ert org nummer i kassan. Vi sammarbetar med ett tryckeri som kan märka alla våra produkter. 

7. Vad är klarna för någonting, hur går betalningen till på smartwallet? 

Klarna är sveriges största sammarbetspartner inom betalningar online, vi använder deras checkout system 
som erbjuder alla betalsätt (faktura, kreditkort, delbetalning, direktbetalning mm). Absolut säkrast och läs gärna mer på www.klarna.se

8. Jag vill reklamera en vara, hur gör jag?

Använd retursedeln som kom i leveransen eller kontakta oss, när ni skickar tillbaka en vara för reklamation står vi för returfrakten.
Oftast skickar vi en ny vara tillsammans med en returetikett för den trasiga.  

9. Kan man betala med Swish till er? 

Ja det går bra, dessutom erbjuder vi 10% rabatt eftersom vi får betalningen direkt utan kostnad. 

 
Copyright © 2013-2018 Smartwallet Sverige AB